En fartfyld helg



sådär ja. Då var denna helgen också över. Och jag är fortfarande förkyld. Hur faaaan går det ihoppa? Men men.
Fredags blev det handla med mamma och färga håret. Blev inte så jätte mycket ljusare, men utväxten syns inte längre iaf :) Lördagen blev det att åka hem till Filip ganska tidigt. Pappa körde mig. Först så ringer han och stressar mig som faaaan sen när vi är på väg in till Häljarp kommer jag på att jag glömde gratulationskortet, så det var bara till att vända tillbaka och upp i lägenheten och hämta kortet. Sen körde vi iväg mot Hp igen. Kom in till Filip och fick reda på att vi skulle på lunch hos hans föräldrar. Okey, tänkte jag, då hinner jag göra vid håret innan. Så när jag står och fönar håret utbrister jag i en massa svordommar :P Joo, då hade jag glömt kortet i bilen! SMAAART Sofhie SMAAAAAART :P haha. Så jag och Filip fick åka in till stan igen och hämta kortet och mina nyklar som låg i pappas bil. Sen blev det lunch hos Filips föräldrar. Lilla Felix var också där som jag fick leka med lite :P Sjukt gullig pojke alltså! Han vill man bara stoppa ner i fickan och gå hem med :P haha. Sen var det dags för bröllopet. Kyrkan var jätte fin och ingången för paret till altaret blev inte som alla andra bröllop. Filip och ett gäng andra utav brudparets vänner började dansa in två och två med solglasögon på sig till låten "forever" och sist kom brudparet! Också med solglasögon och med musiken i kroppen :P Det var ball att se. Sen blev det festen, god mat och dryck, bäst var efterrätten, cheescake (stavning?) med bär. Sjukt god! Filip och jag var hemma igen vid två, var ganska trött!
Igår blev det soffliggande och mys för nästan hela slanten. Vid fem var det dags för att gå till dörren bredvid, dags för presentöppning och en annan överraskning. Blev pizza och lite mer lek med Felix :)
Haha seeeeeen, då hände något som aldrig har hänt mig förr. Filip körde mig hem men påvägen mellan Hp och L-a blev vi stoppade av polisen, blåljus och allt. Haha. Filip fick blåsa och hon frågade oss lite frågor och sen frågade hon Filip om han hade någon aning om varför dem hade stoppat oss. Och det hade han inte den blekaste aning om med hans baklyktor var ur funktion. haha. aja.. men som tur var fick poliserna ett annat larm och körde iväg i full fart med blåljus så Filip fick inga böter :)
Idag ska jag jobba, fick bytat pass så att jag och Filip kan åka iväg på torsdag.
Nu ska jag softa lite. Ha en bra måndag :)

Förresten, är vi inte fina på bilden? :)


Ett öre för dina tankar
Postat av: Kajsa

Åhhhh Ni är JÄTTE fina ju!! Jag vill också gå på bröllop :)

2010-08-30 @ 13:15:25

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0