Att leva i nuet!

Klockan är tio över tolv och jag har redan hunnit med lite faktiskt. Ringde och väckte pappa halv åtta, åtta skulle vi vara på gymmet, vilket vi var :) Sprang 20 minuter vilket blev en distans på 3 km 390m :) Så jag har faktiskt förbättrats. Ja jag vet, 20 minuter är mycket på tre kilometer men jag har precis börjat igen. :) Jag sprang dessutom på lutning och jag ökade takten. Som snabbast sprang jag på 14 km/h Men höll mest tempo på 10-11 km/h. Jag tycker det är ganska bra för mig iaf. Efter det körde jag 20 minuter på cykel ett ganska högt tempo och efter det blev det magövningar. Så jag är ganska nöjd med morgonens träning. Efter det blev det frukost hos mamma och pappa och efter det cykla jag hem och duscha och jag har precis blivit klar med en sats sockerbullar och nu ska jag snart göra vid mig för middag. Efter det ska vi iväg och kolla på Eva Rydberg på Fredriksdal i Helsingborg. Så det blir en non-stop dag idag !
Måste ju säga att man blir mycket piggare av att sluta röka. Ja jag har sagt det innan men än så länge känns det jävligt bra. Och jag kommer säkert att börja någon gång igen, eller iaf ta nått bloss, men den dagen den sorgen. Just nu är jag rökfri iaf! Och man ska väl leva i nuet? Eller?

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0