Idag har det varit full rulle hela dagen. ...

mms_img59833 (MMS)

Idag har det varit full rulle hela dagen. Inte en lugn stund alls. Först tenta sen in till landskrona, handla julklapp till mamma, upp i lägenheten och hämta julgranspynt sen hem igen till häljarp. Direkt på maten sen kom filip som hjälpte mig med maten och mitt i allt fick vi besök av en av filips kompisar och min gamla klasskompis sen började vi sätta in granen lät den vekla ut sig och där emellan packa vi in julklapparna och sen klädde vi granen och plocka undan och damsuga och grejer. Nu har vi äntligen satt oss i soffan och tar det lugnt. Filip ska väl tyvärr snart gå och lägga sig. Men men... Efter hårt jobb kommer mysigheten:-D eller bara jag som inbillar mig det:-P haha.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0