nyårsveckan

det har hänt lite sedan jag gjorde ett ordentligt inlägg..
julen har varit här och snart är det nyår.
Fick en massa fina julklappar i år vilket nog innebär att jag har varit riktigt snäll i år :P Haha.. Jag fick min kaffemaskin av Filip :) JAg ÄLSKAR den! Latten blir såååå jävla god!! Älsklingen fick kinect av mig som jag hoppas han blev glad över:) Sen igår var vi och handla vår säng... Den blev JÄTTE fin!!!

Det ser lite mer hemtrevligt ut i sovrummet nu :) Vi har även möblerat om i vardagsrummet och fixat Filips soffa. Haha, Filip och Tias hade monterat den fel när dem satte ihop den :P Sen var jag Filip och Cammi på bio i lördags.. Vi såg Narnija... Och nu är det nyårsveckan. Till nyår blir vi tio personer hemma hos mig och Filip... Komme säkert bli kul :) Längtar redan tills jag ska duka och ha mig :P Fast först ska jag jobba idag imorgon och onsdag... Sen är jag ledig. Eller ja det blir nog en massa städ när Filip är och jobba!
Trivs verkligen med att vara sambo trots den oreda vi har där hemma.
Nu ska jag åka till jobb!

Gott nytt år på er alla! Önskar er en god fortsättning :)

Ett öre för dina tankar
Postat av: Madde

Så mysigt :-)

2010-12-28 @ 09:35:32
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0