sambo sambo sambo!!

Tisdag och trappan är helt klar. Igårkväll började jag och Filip måla häftgrund i trappan. Två lager sen gick vi och la oss.. När Filip åkte till jobb idag gick jag upp strax efter att han hade stängt dörren och åkt till jobb för att börja måla trappan. Nu är den så fin :)



Kan ni tänka er att denna trappan har varit bajsbrun innan? :P Detta fotot är taget efter första strykningen färg. Jag fick måla en gång till då det blev lite fläckigt. Så nu står trappan på tork igen.

Annars igår så kom mamma och syrran hit och kollade :D Drack aningen kaffe och snacka :) Efter att dem hade gått kom Malin hit och drack ännu mer kaffe och snacka skit :) Sen kom älsklingen hem och vi åt och sen målade.
Vi kom även fram till igår att syrran ska ha vårt sovrum som projektarbete i skolan :) Så jag och Filip slipper måla det själv :P Ska bli antikvitt med en lila fondvägg tror jag. Just nu är hela rummet illrött och jag gillar det inte alls. Men men.. Mycket på gång nu :) Men det är jävligt kul och det är mysigt :) Och här måste ju vara färdigt till nyår, eller inte allt men lite för vi får ju folk till nyår :)

Jeej.. älskar denna känslan jag har som pirrar i min mage :) Är sååå glad :)

Nu är Malin påväg hit. Så jag får slänga av mina målarkläder och hitta något vettigt att ha på mig iatället!

Men nu har ni iaf fått lite uppdatering på mitt liv som sambo, haha jag älskar att säga det.. sambo sambo sambo!!!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0