Sitter på ett av dem nya tågen nu. Det är ...

Sitter på ett av dem nya tågen nu. Det är nya tågtider vilket gör att jag inte längre vet alla tågtider. Jag brukar säga att jag är en levande tågtidstabell. Det är inte så svårt att komma ihåg tiderna när man har pendlat i sex år drygt. Men nu är det kört med det. Haha. För övrigt är tågen ganska tysta men jävligt obehagliga stolar. Idag står det redovisning på schemat. Inte ett dugg sugen. Låg och drog mig i sängen till tjugo i åtta tåget gick tolv över åtta. Slutade med att jag fick springa till tåget haha... Som vanligt känns det som. Snart dags att ta ut cyklen igen kanske. Men det är så jävla kallt att cykla nu ju. På måndag har jag tenta. Suck.. Om jag har pluggat? Haha vilket skämt. Inte jag inte. Jag får göra det till helgen antar jag. :-) idag ska jag klippa mig:-) sen ska jag träffa mamma på en kaffe. Imorgon ska jag först jobba 2 till 3 på fysiken sen ska jag jobba halv 4 till halv 6 på simskolan. Prestationsångest till max. Eftersom jag fick så bra och så mycket beröm sist så är jag lite nervös inför morgondagen. Men får helt enkelt planera litta:-) nä nu blev ju detta inlägget rena novellen ju. Haha. Ha en underbar dag!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0