Förskola, gymet, doktorn, tvätta och helg!

Då var dagen slut. Och jag måste säga att det gick fort idag faktiskt. Å andra sidan har jag haft att göra hela jävla dagen. Vaknade klockan tio över nio utav att telefonen ringde. "Hej Sofhie, det är Maria. Kan du komma in och jobba idag?" Upp och hoppa. Jag var påklädd och sminkad halv tio tog bussen tio i tio och var på förskolan kvart i elva och jobbade till två. Kom till en avdelning som jag aldrig varit på förr och jag kände bara ett utav sju barn. Men det gick bra, bara ett barn som trotsa mig. "Var snäll och kom o sätt dig." "Nä!" "Jo, kom och sätt dig vi ska äta." "Nä!" Tog tag i henne och hon blev lealös. haha. Vissa ungar!! Men när hon väl satte sig hade vi en jätte bra konversation och hon var hur snäll som helst. Men trotsa mig hela dagen gjorde hon. haha! Det var kul att jobba, fick leka i snön idag! :P Haha, inte alla barn som uppskattar snö kan jag ju tala om! Efter att jag jobbat där var det ner till knutpunkten och ta bussen hem. Var hemma 25 minuter typ för att snabbt trycka i mig rester från gårdagens middag och sen var det till att springa ner till bussen för att jobba på Fysiken resten av dagen/kvällen. 16-21. Nu har jag kommit hem. Lite sliten faktiskt, men ska snart gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon till doktorn och sen ska jag hem till mamma och pappa och lämna lite saker och sen tvätta och sen blir det Poker som det ser ut nu. Bra avslut på veckan... Nu håller jag helg..

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0