Fredagen då det är jag som ska ha tur...

Jaa, då var det fredag igen. Veckorna går fort nu. Min fredag började hos doktorn, gick helt ok. Sedan hem till mamma och äta frukost sen hem och tvätta. Precis blivit klar med tvätten och nu ska jag snart ta på mig skorna och åka ner till systemet och handla hem lite vin för kvällen. Ska hem till David där jag, David, Christian, Tero och ,om jag har förstått det rätt, så ska Pasi också komma och spela Poker. :) Haha vi får ju se hur det slutar, kan bli väldigt intressant. Imorgon ska vi kanske på bio också. Ska först på kalas sen snackades det om att jag och killarna ska kolla på Snabba Cash eller hur fan det stavas. Sen söndagen avslutas med jobb. Så är det. Helgen planerad och färdig. Så det blir ännu en gång ingen händelselös helg. SKÖNT! Och denna helgen ska jag inte förstöra allt genom att ringa ett sjukt onödigt samtal. Haha. Nää, det är slut med det. Ikväll ska jag ha roligt och jag ska vinna pengar :P Nu ska jag ta bussen.. Ha det bra alla.. Trevlig fredag på er, lär väll skriva imorgon om kvällens händelser!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0