Fredagsmorgon och sjukt skoltrött!

godmorgon! Jag är heeeelt slut. Vill inte till skolan idag. Är inte förberedd för fem öre. Ska ha litteraturseminarium idag med gruppen och jag orkar egentligen inte. Har blivit så jävla skoltrött så jag vet inte vad. Vill bara börja jobba. Förskolan ringde mig igår igen och jag fick tyvärr tacka nä, hels av allt vill jag att dem ska ringa och säga: Hej Sofhie, du vet vad vad. Hoppa lärarutbildningen och få en fast tjänst här hos oss istället! Haha. Fast In your dreams Sofhie! TRÖTT TRÖTT TRÖTT på detta jävla pluggandet. Och trött på att ständigt tänka på hur det kommer att gå till sommaren, då jag inte har någon inkomst alls. Hur fan ska det gå? Ahaa!!
Men men, helg idag. SKa vara hemma hela helgen. JObbar lördag och sen efter jobbet ska jag hem och äta middag hos mamma och pappa. Så jag tänkte vårstäda i min lägenhet på söndag och ikväll. Nää, jag får väll se till och göra vid mig för att åka till skolan. SUUUUUUG K***K! Trevlig helg på er :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0