idag är det lördag, sitter hemma h

-71c1279380cc180cbef79d7d95ed501.png

idag är det lördag, sitter hemma hos mamma och pappa för tillfället. Har varit sjukt seg idag. Gårdagen var rolig men fick kanske lite mycket av det goda. Klockan fem gick jag hem. Ringde ett samtal som varade i två timmar typ. Klockan sju kollade jag på klockan och då gick jag och la mig. Vaknade första gången vid halv nio decka med en gång igen och vaknade klockan ett. Och sen har jag inte gjort några ansträngningar alls förutom att gå till mamma och pappa för att äta. Så resten av kvället stannar jag här och bara tar det lugnt. Så ni får ha en trevlig lördag på er!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0