Idag har jag varit i skolan. Det s

3a2926231753390737efe0c9e9fd7b3b.png

Idag har jag varit i skolan. Det som jag trodde skulle bli sjukt tråkigt blev istället lite roligt. Blev en konflikt mellan två personer och jag var inte inblandad! Men det tar ganska roligt att lyssna. Två olika personligheter och den ena börja gråta. Även om det tar synd så kunde jag inte sluta små le. Så elak jag är men bråket var så löjligt egentligen. Vi ska ju ändå inte vara i samma grupp mer än en månad till. Aja, som sagt, en skoldag som skulle vara ur tråkig slutade intressant. Haha. Nu är jag på väg till jobb, sen har jag helg igen. Skönt. Trevlig torsdag på er!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0