Knutan på bröstvårtan!! :O

Så, då har jag äntligen tagit mig i kragen och ringt till doktorn. Suck. Efter allt tjat från alla att jag MÅSTE ringa och få en tid till att kolla upp min lilla knuta på tutten. Och jag ska helt ärligt säga att jag är lite rädd för nu har den börjat göra ont också. Bara tanken på att de ska skära bort den gör mig livrädd! Jag är inte rädd för vad det kan vara utan mer att de ska ta fram sin stora jävla skapel och skära bort knutan! Ajajaj! Dessutom sa mamma att jag ska säga till om min leverfläck också som är gigantisk, typ. MEn sticker ut och stör på ryggen, iaf. Så får väl göra det också. Fast helst av allt skulle jag vilja kolla mitt knä egentligen. Har gått och haft ont i det jävla knäet i flera år nu men inte orkat gå iväg med det och nu under den senaste tiden har det blivit värre. Vaknar av att jag har sjukt ont i knäet när jag sover om nätterna. Haha, vilken gnällspik jag är idag.
Igår skulle jag egentligen följt med syrran till fortbollsträningen. Ska eventuellt börja träna fotboll igen :) Har saknat det som fan och jag känner att jag verkligen behöver börja med fotboll igen! Sporten jag är urkass på men känner att jag är en helt annan människa på planen, fri typ. Haha Fri, vad det låter löjligt men det är typ så. Men det är en härlig känsla, precis som när jag arbetar med barn, man får ett stort smil i hela ansiktet.
Nä nu ska jag släppa ut Kaj lite och mysa med han :)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0