men hur länge ska man försöka ändra på sig själv, och tappa bort sig själv innan folk blir nöjda. ?

Pratade med en person igår om en sak. Om att vara så egocentrisk att man glömmer bort sina vänner. Vissa förstår inte hur "farligt" det kan vara för sen när man vaknar upp ur sitt ego står man där och har knuffat bort de som stod en närmast. Och att trycka ner en person och göra personen ledsen och arg, vad vinner man på det? Det är just därför jag "rensar" ut de som gör så mot mig. Även om jag saknar dem  så kan man inte tåla allt för mycket från dem som man kallade sina bästa vänner. Och jaa detta tar hårt på mig, men hur länge ska man försöka ändra på sig själv, och tappa bort sig själv innan folk blir nöjda. ?

Fredag idag, får se hur den slutar!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0