Snökaos och lite rädsla inombords

Jaha.. Då var det snart onsdag också. Tiden går fort. Var hos doktorn igår, ska dit igen på fredag. Smått nervös och smått rädd faktiskt. Sen måste jag ringa in till citykliniken i veckan också. Har fått en liiiiiten liiiiite kula på tutten och jag är lite rädd för det. Och när jag snacka med Emma och Daniella i lördags blev jag liiite räddare får jag faktiskt påstå. Men det är säkert inte så allvarligt som jag tror men det är nervöst. Ska bara våga ringa in också. Men men.. efter doktorn igår träffade jag Hanna. Vi traska ner i stan och satte oss på Maddes och fika. Sjuuukt mycket folk där var. Iaf tyckte jag det. Träffa på folk som man inte ville träffa och när dem hälsa så bara hej hej, och skämdes och kolla ner i marken. haha. Nä men det var kul att träffa Hanna igen. Och vi bestämde oss för att börja träna ihopa. Efter fikan åkte jag hem till mamma och pappa och åt middag, trots att jag redan var mätt, men det gick ner det också. Sen åkte vi till Fysiken och jag tränade. SÅÅÅ taggad jag var igår. Helt sjukt! Sprang utan paus i typ 23 minuter. Sen gick jag tills det blev 30 min och sen körde jag en annan maskin, cross nått, haha kommer inte ihåg vad den heter. Men stod på en sån med jätte mycket belastning i tio minuter typ. Körde lite mage också. Så den kvällen somnade jag jävligt gott och sov heeeela natta!! Idag vaknade jag med en fruktansvärd mensvärk. Trodde jag skulle dö, så jag tog mig friheten att skicka sms till Maida och sa att jag inte skulle komma. Så jag somna om. Kunde dock inte somna om förren typ en och en halv timme efter att jag skickat smset för det gjorde sååå ont. Men när jag vaknade upp sen så mådde jag bra igen och skickade sms till Hanna och mötte upp henne på gymmet klockan två. Hon skrev på kontrakt och grejer och sen började vi träna. Orkade inte springa lika mycket idag men sprang och gick snabbt tre kilometer och det tog typ tjugo minuter. Sen var det styrka på det. Så man kan kanske säga att jag har varit lite duktig som har tränat. Ska träna med Hanna igen på lördag :) Skönt att ha någon att träna med! Och kul att det är Hanna eftersom det var så längesedan vi umgicks, typ högstadiet. Ojoj vilken tid det var har vi kommit fram till dessutom.. Men men..

Och när jag ändå är igång med att skriva kan jag ju säga att jag HATAR snön för en gångs skull. De som känner mig vet att jag brukar tycka om snö och helst av allt hade velat åka pulka när den första snön kommer och fram till när den försvinner igen men detta är ju överdrivet. Snön är ju kvar fortfarande. Jag kommer knappt ihåg när jag såg asfalt sist typ. Nu tog jag i lite men ni fattar vad jag vill ha fram. Det är ju frågan om man kommer hem från skolan imorgon, eller om jag ens kommer dit? hum.. Det är frågan!

Nää, nu blir det softa lite till på soffan sen blir det sängen för det är ju som sagt skola imorgon mellan 9.15-12.

Fortsatt trevlig snöig tisdag på er!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0