Ensammaste ensam!

Helgen är över.. och det är faktiskt ganska skönt. Som ni har märkt har jag satt lösenord på bloggen. Grattis, du fick lösenordet :P haha.
Jaha, hur har helgen varit då? Bra. Fredags blev det fest hos David. Kom dit vid halv nio kanske, satte mig där killarna satt, "rökbordet" och sen satt jag där nästan hela kvällen. Haha.. Gjorde ett byte till köket någon gång :p Men det var kul. Hanna kom också dit, vilket var jätte trevligt! :) Var trevligt över huvudtaget där. Somnade dock inte förrän klockan sex på morgonen. Inget bra alls det där. Vaknade halv ett ringde Emma och begav mig hemåt, byta om och sen ner i stan igen för att äta pizza. Sen blev det hemmakväll och hyrde Baksmällan, vilket för övrigt passade jävligt bra, sen hem till Christian så såg vi filmen där. Trevligt värren. Sen på kvällen gick jag hem till mamma och pappa och satt där och mös! :) och idag kommer mamma och pappa hit och ska fika. Sen ska jag kanske fika med Malin ikväll. Får se får se helt enkelt.
Jag har kommit på att min fågel Kaj är kär i mig :P haha Han väcker mig när han inte tycker jag ska sova längre sen när jag tar ut han flyger han bara dit jag sitter och klättrar upp på axeln och sitter här och myser. Synd han inte är rumsren och slutar att bajsa överallt! Haha. Men jag tycker om han. Han lyssnar på vad jag säger, säger inte emot och finns där alltid för mig. Min bästaste bästa vän.! :) The only one!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0