så, nu har jag drygt två minuter på mig att skriva ett inlägg om precis ingenting. Ska iväg och jobba idag i sex timmar. Känner inte alls för det då jag är helt illamående och sjukt trött.. Efter jobb ska jag hem och sussa någon timme sen blir det plugg hela natten. Har ställt fram koffaintabletterna så dem lär jag få gå på hela natten. Sen kommer typ mina närmaste dagar att se ut just så. Sova lite och sen koffaintabletter och sen plugg plugg och plugg! Suck, nästan sorligt..
Nää nu sk ajag iväg och jobba..

Och DU, håll dig väck här ifrån! Du har inget mer med mitt liv att göra! Du kommer väll ihåg vad du sa? Så sluta läs och ta dig i kragen och låt mig vara!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0