vem fan behöver män när man har en Sofhie i lägenheten? Va? haha.. Jag är bara för jävla bra! Tog en liten paus från pluggandet och vips så har jag satt upp min nya stereo på väggen :) Fick en stereo av mamma och pappa i julklapp som man kan sätta upp på väggen.. Pappa skulle egentligen ha gjort det men han tog för lång tid på sig och hittade aldrig ett tillfälle att kunna sätta upp den så nu har jag meckat och haft mig och nu låter det musik från mina högtalare :) Ser dock inte så snyggt ut kanske men den är uppe iaf ;)

Idag blir det plugg för heeeela slanten. kom igång ganska bra igår kväll/natt men sen började min dator höras konstigt så jag la ner den. Den hade ju trots allt varit igång i 38 timmar.. Det var dags för den att vila lite. Sen kunde jag inte somna förrän tre men vakna klockan nio pigg och gla :)

Fick även igår reda på att en vill idiot har gått och slängt mina saker. JÄvla idiot! Men nu när jag vet det så är det ju bara att gå vidare. Jag är rätt glad att jag avsluta det. Ibland är det bra att vara full när man gör ett beslut. Sen att jag fick på öronen av idioten dagen efter på fyllan är ju en annan sak. Men jag mår jävligt bra nu,mycket bra! Vem behöver män när där finns så mycket annat?
Jag har ingen som är svartsjuk, ingen som kommer hem till mig mitt i nätterna för att kolla så att ingen har gömt sig i garderoben, ingen som tar mitt täcke, ingen som är otrogen etc. orkar inte fortsätta. Jag har fått känna på singellivet igen och jag looovar, det är en sån befrielse igen! :) Jag mår braaa!! I LIKE!!! Du borde testa det!

Nä, nu ska jag äta smörgåstårta som vi fick hemma hos mormor igår :) Morfar fyllde 75 år så vi var där och fira han. Så hade dem beställt för mycket smörgåstårta och jag fick med mig hem :) Snälla snälla mormor och morfar :) Sen har jag bestämt mig för att börja träna så fort uppsatsen är färdig. Kan året börja bättre eller? :P hahaha I LOOOOVE IT!!

Nä, nu mat och plugg!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0