Nu äntligen är tentan inlämnad. Skönt! Nu är det bara ångesten för hur det har gått som finns kvar. Men skit i det, har det gått skit så har det. Idag skulle jag egentligen gått upp i tid och städat undan julen, men det får vänta tills imorgon istället. Ska ju jobba idag, inte ett dugg sugen kan jag ju tala om.  Men det är som vanligt pengar! Igår kom jag och en annan på att vi skickar JÄTTE mycket sms till varandra. Säkert en 100 om dagen. Jag tycker det är mycket :P Haha. Men vi skriver inget intressant för fem öre men det är trevligt ändå..
Snacka med en annan här om dagen. Någon ska flytta och det blir nice! :P

Fyyyy vad här ser ut i min lägenhet! Uch, nä nu blir det middag. ! Skit hungrig jue!
Har faktiskt inte så mycket att säga idag. Det som har hänt kan jag inte skriva om. Och i allt annat är skit trist i jämförelse med det :P haha!

Nää.. God middag!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0