Ja vad ska man säga egentlige. Var ett tag sedan jag uppdaterade känns det som. Igår skulle det bli storstäd och jag skulle börja med att slänga ut granen. JÄVLA GRAN säger jag på den.. Barr i hela jävla lägenheten plus att jag fick såga ner den med brödkniven. haha jaa du läste rätt, brödkniven! Så jag var nådigt arg igår. Blev inte så mycket storstäd utan det ska jag göra imorgon istället för när klockan var sex var jag tvungen att hoppa in i duschen och göra vid mig. Skulle hem till mamma och pappa och äta! Spelade två runder på ett spel också. Haha, rätt kul. Sen när klockan var vid halv tio tio så begav jag mig mot Emma. Hon hade födelsedagsfest för Liliana. Trevligt men jag höll min nykter :) Drack ett glas skumpa sen fick det räcka. Vart lite stelt till en början men sen komm David, Passi och dem.. ÄNTLIGEN någon som man kände förutom Jenny då :P haha. När klockan var halv tolv tolv begav jag mig hem för att sova i och med att jag skulle jobba idag. Hant hem och klä av mig och krypa ner i sängen, blunda fem minuten sen ringde telefonen. Då vart det bara att stiga upp igen och åka med taxi ner i stan och krypa ner där istället. Somna väll vid två sen upp igen sju :( Eller jag ställde om klockan hela tiden så jag gick inte upp förrän åtta, då vart det bara upp och klä på sig och sen gick jag typ kvart över åtta.. Gick snabbare att gå till jobb än vad jag trodde så jag var där tidigare än vanligt. Men det vart rätt skönt, man kunde ta det lugnt innan det var dags för öppning! Och nu sitter jag här. Ska snart iväg på kalas. Trevligt.. Kanske! Farmor fyller år ska ska fira henne.. Så nu ska jag vila en timme sen ska jag göra vid mig igen...

Happy happy happy! :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0