då blir det att jag ska jobba ikväll. Christel ringde och hade tandvärk och jag får hoppa in för henne idag. Pengar pengar! Men det är lite tråkigt. Hade varit skönt att vara ledig idag. Men men.. Innan jag ska jobba så ska jag träffa en gammal kompis sedan jag bodde i Häljarp. Ska träffa henne nere i stan vid tre och så ska vi snacka lite och ta en kaffe. Kan bli trevligt! Längesedan jag såg henne. Förresten, har har hållt mig utan cigg nu i inne på den fjärde dagen. Fick plåster och tuggummi av mamma. Så ett plåster ska på idag för jag vet att hon jag ska träffa rökar. Får inte ge vika nu, eller hur? Och fredag ska jag inte heller ge vika. Ska ju eventuellt till David om han nu ska ha sin fest då. Återstår ju att se. Men iaf, då ska jag absolut inte ge vika. Inte en enda ciggarett ska jag röka! Nää, nu ska jag vila lite innan det är dags att göra vid mig och gå ner till stan!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0