Nyår har paserat och så roligt det var :) Vi skulle ju egentligen till strand men blev inte så, vi glömde bort tiden eller nått för när jag sen fråga om vi inte skulle dra till strand var klockan tjugo i tre och Strand stänger tre :P haha. Men jag ångrar ju inte direkt att vi inte kom dit för jag hade kul ändå! Så vid tre blev jag körd ner till stan och fortsatte där kan man ju säga. Dagen efter vart inte lika rolig. Men efter ett tag tog jag och Emma oss ner i stan och käka pizza. Vidare ner till Hemmakväll, hyrde en film och köpte godis. Gick upp till Christian och kolla på filmen som var SJUKT JÄVLA DRYG! Haha, inget bra val av mig om man säger så. Men men, man kan ju inte vara bra på allt :P Efter filmen vart jag sjuuukt jävla seg men Emma och Christian ville på det igen, så jaa, vi gick på det igen och fylde glasen till kanten. Satt hemma hos Emma hela kvällen. OCh idag, idag är jag jäääävligt seg men ska snart ner till stan igen. Fika på Maddes antagligen. så nu sk ajag göra vid mig!

Jag är sååå stolt över mig själv nu.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0