Jag blir lika förvånad varje gång när jag kommer på mig själv att le... It´s a good fucking feeling!

Kvällen som skulle vara lugn med kalas slutade med att jag blev full och vinglade mig iväg från festen. haha. Trevligt. Spela pingis igår, det vart kul. Börjar bli bra på det där :P haha. Idag är det storstäd på g. Tar dock en paus nu. Sliten. Inte ett dugg bakis faktiskt, vilket är ganska underligt efter hur jag mådde i natt. Inte att jag kräktes men jag vart sjukt yr. Inget roligt alls tyckte jag. Men men... sånt händer.. Suck.. Jag har faktiskt inte så mycket kvar att skriva :P haha. Kort sagt om gårdagen: Jobb, kalas, vin, drink, fest, vin och så vidare ;)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0