nu är det dags att börja bruka allvar tycker jag!! :)

Då har jag precis varit och tränat.. Lite mör i kroppen är jag allt... Hum.. Men jag känner mig duktig :) Sprang i en kvart gick tio typ.. lite mindre. En kvar är ju alltid en början. Körde ryggen idag. Och nu ska man snart hoppa in i duschen och sen kanske man ska traska ner till stan, vi får ju se. Imorgon blir det att jobba, jaa det skrev jag ju innan idag.. haha. Och sen kommer farmor och farfar på  besök. Ska kanske följa med mamma och pappa och träna imorgon också.. Fast nu är jag lite försiktigt med det här med träningen. Vill inte sätta igång för hårt som jag gjorde sist. Det är nog lite som Cornelia säger. Antingen så tränar jag varje dag i några veckor eller så tränar jag inte alls. Så jag får börja med två gånger i veckan eller nått. Förra veckan blev det dock bara måndagen. Denna veckan får vi se. KOm iaf ner till gymmet, vårt nya, så träffa jag på några medlemmar som precis hade varit inne på Eseyline eller hur det stavas. Iaf dem kom fram och fråga var jag höll hus. Har lovat dem i flera veckor nu att jag ska gå på den gruppträningen :P Får kanske göra det nästa måndag då.. Om där nu är plats så att säga.. AJa.. Duschen nu gott folk.. Trevlig måndag på er ! Det har jag haft och ska fortsätta ha :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0