Orolig känsla!

OMG!! Nu blev jag helt plötsligt livrädd! Var inne på min mail som jag har på MaH och hade fått ett mail från min handledare där det står att hon ska vara klar med rättningarna på våra uppsatset till måndag. OCH JAG ÄR LIVRÄDD! Jag är nästan 100% säker på att jag har kuggat. Faaaan om jag har gjort det, men samtidigt så kan jag säkert bättre. Men faaan jag vill inte göra en omtenta, jag vill inte!! Detta suger. Fick en sån hemsk känsla i magen, och jag vet att jag kuggar. Men men, det får jag ju reda på omjag har gjort eller inte på måndag. Jag skakar! Suck! Idag blir det mat hos Emma, bio i hbg och sen hem till Emma igen, ta på mig mina nya kläder och sen öppna vinet för att sen ta bussen mot Hbg och svänga på höfterna :) KUUUUUUL!

Nä, nu ska jag fundera vidare på om jag ska gå ner i stan och sola eller om jag ska skita i det... hum.. haha

Ha en underbar lördag..

Förresten, lovade ju att mina nya kläder skulle komma upp på bloggen som igår men jag tar det idag när jag har gjort vid mig och tagit på mig kläderna... :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0