Sara, Sofhie, Emmelie Andersson, thats me! :)

Suck.. nu har jag hållt på i två timmar eller något med min blogg. Fixade lite och fixade tillbaka den svarta färgen på texten. Efter många om och men kom jag på hur jag skulle få till det.. haha. Sen ändrade jag textstilen vilket jag blev väldigt nöjd med och men Header har jag också ändrat för stunden. Sen när våren kommer och jag har fottat lite utav den så kommer där en ny header såklart :) Men just nu pallar jag inte pilla mer. Sjukt jobbigt det här jue. Annars idag har ni ju sett vad jag har hållt på med. OJOJ. Städat lite, handlat lite nya saker till mitt fat, tulpaner och varit hos mamma och fikat och snackat. Mycket pillande på min nya telefon också såklart. Men jaa det lär det ju bli den närmaste framtiden. Nää, nu blir det tv. Och förresten, halsen börjar nog bli bra igen :) Kanske jag kan börja träna igen :)




Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0