Alltså jag är så jävla trött nu! Jag ...

Alltså jag är så jävla trött nu! Jag orkar inte längre. Jag hoppas vid min gud att jag får ledigt nästa vecka! Hoppas verkligen! Är så trött på posten nu så jag hade kunnat spy över dem allihopa! Eller inte alla kanske men vissa av dem. Det sjuka är att jag jobbade över 35 minuter idag men ändå får jag börja 30 minuter tidigare imorgon. Hur fan går det ihop? Nä, posten i ett nötskal! Längtar så till hösten. Då jag och mitt hjärta ska åka på en mini semester. Längtar så! Längtar så efter han nu också! Längtar efter att få ligga bredvid han utan att dö av värme. Haha. Åh vad trött jag är! Bara två och en halv timme kvar. Sug k&%#@ !


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0