Denna morgonen har varit helt ok faktiskt....

Denna morgonen har varit helt ok faktiskt. Började med att sova lite längre än vad jag har gjort i veckan. Upp och koka kaffe med kanel i och satte igång diskmaskinen och gjorde sen vid mig. Tog ut mitt kaffe och tidningen ut på balkongen och bara njöt av morgonen fram tills det var dags dör mig att cykla till jobb. Och här har jag städat hela morgonen. Först nu som jag sitter ner lite och tar paus. Ska snart börja städa ovanvåningen här på gymmet. Idag stänger jag sedan klockan 2. Så skönt. Imorgon är jag ledig. Jag ska inte göra något annat än att umgås med filip. Skönt ska det bli då jag har haft fullt upp hela veckan igen. Jag börjar räkna ner dagarna till löning nu. Är trött på att vara pank! Vill ha pengar! Nä, nu ska jag vara trevlig mot de få kunder vi har här idag. Ha en trevlig lördag.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0