Efter många om och men så skriver jag igen ;)

nu var det ett tag sedan jag uppdaterade min blogg. Längesedan jag var inne på datorn över huvudtaget. haha. Hade lagt den i en låda och har inte varit sugen på att ta fram den alls. Har varit ganska skönt att ha den undangömd i lådan. Fram till idag då jag fick ett sms av Cammi "Hört talas om msn eller?" haha. Har mestadels jobbat. Var ledig i söndags. Då låg jag och Filip hemma och mös. På kvällen kom Hanna och John och åt middag och snacka skit :) Sen har jag bara jobbat. Var och vaccinerade eller hur det stavas, Selma igår. Gick jätte bra. Hon sa inte ett knyst. Jätte duktig flicka! Och han sa att hon var jätte fin min lilla bebis :) Idag kom Madde på besök! Längesedan man träffade henne. Tyvärr var hon inte här så länge men det gjorde inget. Vi hade trevligt ändå :) Mycket snack som vanligt :)
Imorgon blir det jobb. Två jobb. Först posten sen fysiken. Jobbigt, men så är det.
Nu ska jag och Selma mysa i soffan. Vi ska kolla på Vänner :) I like !
Saknar min pojkvän nu också. Men han kommer och sover hos mig imorgon :) Underbart!

Ha en fortsatt trevlig kväll mina läsare! De få som fortfarande läser :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0