Jag tänkte att ni nog är lagom trötta på a...

dsc00442 (MMS)

Jag tänkte att ni nog är lagom trötta på att där hela tiden kommer upp bilder på selma. Så jag tänkte att jag lägger upp blider på mig nu istället. Haha. Idag är det ju lördag. Och vad gör Sofhie en lördags morgon? Ja, du gissa rätt, hon jobbar. Men det är bara två timmar kvar nu. Städningen är klar och om en timme ska jag börja stäng städa. Haha. Ikväll blir det vin och grejer. Gott ska det va! Mycket snack och mycket vin. Vilken lördag? Haha underbart. Filip ska på svensexa idag. Kommer nog bli kul för han:-) sitter här och försöker lösa så att någon annan kan hoppa in och jobba dagen då bröllopet är. Annars får jag ju helt enkelt sjukanmäla mig. Sen tycker jag att camilla snart får komma hem Blir att fira hennes födelsedag den 7 som det såg ut innan och stack till turkiet iaf. Massa som händer nu tycker jag. Jag ska på utbildning den 13, 14 och 15 aug också. Denna månaden händer det mycket känns det som. Suck. Aja. Nä, nu ska jag se social ut.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0