Och då gick man in på andra passet idag....

Och då gick man in på andra passet idag. Suck. Har två pass kvar imorgon sen är jag ledig helgen. Skönt! Känner att jag har tagit på mig lite för mycket jobb. Men tänk pengar pengar pengar så kommer detta också att gå bra. Igår kom filip hem till mig. Gjorde absolut ingenting mer än satte upp galler för dörren. Efter det låg vi bara i soffan. Orkade inget annat. Är helt slut. Sitter nu så fysiken och jobbar lite. Somnar säkert här snart. Vill inte mer. Helt slut. Blir sängen med en gång när jag kommer hem! Skönt ska det bli. Och imorgon när jag har landat för denna veckan så ska jag bara vara själv och inte göra ett skit! Punkt slut! Nä, dags att vara trevlig......


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0