Sitter nu på ungdomsmottagningen i lund. Ä...

dsc00635 (MMS)

Sitter nu på ungdomsmottagningen i lund. Är smått nervös. Tycker inte alls om att vara här. När är man för gammal för att gå hit? Sitter helt ensam här. Suck! Det som är positivt är att jag är i lund. Jag tycker om lund! Väldigt mycket! Gick förbi banken och där var skyltat med lediga lägenheter. Åh, vill bo här! Sen är jag lite nervös för min lön. Har inga framtida insättningar från posten än. Har jag inte fått lönen på måndag får jag ju ringa in där och fråga vad som står på. Jag har ju räkningar att betala liksom. Skrev ett långt inlägg igår från mobilen men det verkar inte ha kommit in än. Suck. Annars idag ska jag jobba ikväll sen ska jag och syster ha lite kvalité time. Äta godis och kolla film:-) imorgon ska jag hem till babe och sen ska vi på kräftskiva i annelöv hos helena:-) fint ska det va. Så tjugo minuter kvar tills det är min tur. Suck!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0