Helgens skallebank var inte nådig!

Idag har jag äntligen flyttat hem igen. Och jag har städat och haft mig. Är inte riktigt klar än, men på god väg. Har ändrat om här hemma också lite. Soffan och tvn står på ett annat ställe och det blev mycket mysigare tycker jag. Tavlorna har inte kommit upp än, vet ej var jag ska ha dem än eller om jag ens ska ha dem?
Här är två bilder. Visar lite hur färgerna ser ut. Bilderna är dock dåliga tycker jag. Av någon anledning så tar inte min mobil några bra bilder idag :S Knas!
Så kort sagt idag har jag typ bara städat och städat och funderat över var jag ska ha alla mina saker.
Helgen har bestått av fest och mys. Fredags skulle jag vara med syster yster men hon dissa mig så det blev jag, godisskålen och film helt alena. Lördag hämtade Filip upp mig vid ett, vi åkte till systemet och sen in på CG och handlade kräftor och räkor för klockan sex skulle vi vara på plats i Annelöv. Dessvärre så gjorde jag att vi kom försent. Glömde mitt smink hemma så där stod jag med en klänning som satt jääävligt bra på mig, håret fixat och INGET smink. Det är tur att Filip har en syster som bor så nära. Så, jag var ju inte riktigt sminkad som jag brukar på fest men det gick hur bra som helst. Kvällen vart väldigt trevlig tycker jag. Sen när vi kom hem till Filip igen decka han och jag och Evelina satt och snacka. Dagen efter var inte ett dugg rolig. Först frukost på sängen, skallebank, sen film på soffan, skallebank, somna i soffan, skallebank, somnade igen, och skallebanken var borta JEEEJ! Sen blev det middag hos familjen Lövenbalk och sen hem till mina föräldrars lägenhet och sov där :) Så typ i korta drag såg min helg ut på det viset. Nu är jag och Selma hemma igen och det är HÄRLIGT!! :D Mina kläder är här, allt som är mitt är här och min lägenhet är så som jag vill ha den. Nästa projekt här hemma blir klädkammaren :D


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0