Är det det nya modet? Att ha feta maskor ...

Är det det nya modet? Att ha feta maskor på sina hudfärgade strumpbyxor? För nu har jag sett det ett par gånger på bara tio minuter när jag väntade på bussen och när vi åkte förbi ramlösa i helsingborg. För om det är det nya modet så är jag helt off. Då har jag ingen koll alls. Börjar jag bli för gammal! För jag tänkte när jag såg hon första att för helvetet vad har hon på sig. Och att om det hade varit jag hade jag ju hellre tagit av mig strumpbyxorna och gått utan än att gå med dem på det viset till en vit söt klänning dessutom. Hursomhelst, jag är gammal nu känner jag.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0