Då sitter man på tåget mot lund. Ska by...

Då sitter man på tåget mot lund. Ska byta där och åka till höör för att ta bussen till kristianstad och där blir det spa. Mysigt. Kajsa fyller år imorgon så vi ska fira henne idag. Igår var vi på student. Jesper tog studenten. Men det var nog syrran som blev fullast. Jävla unge asså. Haha. När jesper hade gått så hamnade jag i en diskussion som inte slutade bra alls. Men men. Och idag har jag och filip bara varit hemma och tagit det lugnt. Stackarn träffade släkten första gången igår och han fick beskåda bråk. Haha. Bra intryck vi ger. Haha. Vi blev dessutom ett par natten mellan torsdag och fredag:-) i like. Nu ska jag ta upp mina tidningar för det blir en lång resa idag.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0