Där kom ett livet fel inlägg innan haha....

Där kom ett livet fel inlägg innan haha. Det skulle varit ett sms till en kompis men ja, det hamnade här istället. Idag har jag jobbat morgon på fysiken, är nu på väg till helsingborg och ska jobba på förskolan där till stängning klockan 18. Fick ett samtal idag om att min diskmaskin står i köket nu:-D jej! Så nästa vecka kanske jag kan använda den. Rören är nämligen inte satta än. Men, snart kan jag använda den:-) längtar till söndag också då jag får träffa filip igen:-) i like. Annars denna helgen händer inget speciellt, mer än att jobba imorgon på gymmet. Nästa vecka är det först student den 11 sen på lördagen ska jag till kristianstad och fira kajsa på ett spa:-D mysigt! Igår beställde jag klänning och skor till midsommar och till bröllopet jag ska på i sommar. En ljus blå, eller var den ljus rosa? Hum. Kommer inte ihåg. Aja fint var det iaf:-D


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0