Det har varit några helt underbara dagar ...

Det har varit några helt underbara dagar hos filip. Massa plugg och massa mys. Igår gjorde vi lasagn eller hur det stavas. Jätte gott var det iaf. Idag efter att jag hade pluggat färdigt åkte vi till järavallen med hans föräldrars hundar. Gick en liten promenad där, mysigt! Sen ringde cammi och jag följde med henne till djuraffären i lödde:-D har hittat lite som jag ska handla hem till selma! Min lilla kise. Nu tittar jag på tv och saknar redan filip. Kommer bli ensamt i natt. Men han kanske kommer hem till mig på lördag när han kommer hem från göteborg. Annars ses vi nog på söndag. Imorgon blir det skola. Fredag ska jag först jobba morgon på fysiken och sen direkt till förskolan i hbg och jobba. Lördag ska jobba på fysiken igen och sen är jag ledig:-D nu ska jag kolla på tv.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0