Idag kände jag för att vara social med v...

Idag kände jag för att vara social med vänner. Så jag och malin gick en runda i stan, var inte så mycket att titta på men hittade lite nya underkläder iaf. Gula:-D sen ska jag träffa hanna också. Vet inte än om vi ska träffas här hemma eller nere i stan. Återstår att se. Kul ska det bli iaf. Har kommit på att jag blir helt rastlös av att vara hemma. Har varit ledig sedan i lördags, har inte behövt tänka på skolan eller jobbat. Jag blir helt knäpp. Men imorgon ska jag jobba iaf och skönt ska det bli. Nu innan jag ska träffa hanna ska jag börja rensa lite bland alla mina saker här hemma. Tror jag ska börja i köket faktiskt. Får se. Ha en bra dag:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0