Igår fick jag jobba 8 timmar på fysiken. D...

dsc00551 (MMS)

Igår fick jag jobba 8 timmar på fysiken. Det var inte jätte roligt och jag var fruktansvärt seg efter. Men filip hämtade upp mig och vi åkte och handla till midsommar. Sill, potatis och massa gott. Love! Haha. Efter det åkte vi hem till filips föräldrars hus. Tog mitt första dopp utomhus för i år. Dock in en pool. Men skönt var det efter ett tag. Haha. Lekte en del med hundrarna. Så söta och mysiga dem är. Haha. Idag blev det upp snabbt, kände mig stressad. Men hann som vanligt i tid till jobb. Som idag bestod av att jobba på posten. Nu sitter jag och väntar på bussen som är försenad så in i helvetet och jag blir bara mer stressad! För om en och en halv timme börjar jag jobba på fysiken. Och jag ska hinna äta byta om och mer och handla något till imorgon. Aha, suck! Jävla buss jävel!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0