Ja, klockan är sex och jag sitter på tå...

Ja, klockan är sex och jag sitter på tågstationen i häljarp. Så jävla trött är jag. Vaknade halv fyra av att jag låg och hosta som fan. Väckte stackars filip dessutom. Så vi har legat vakna sedan halv fyra för att jag har hostat ut mina lungor. Lagom roligt. Eller inte. Idag är det jobb i helsingborg och sen efter det ska jag bara precis hem och hämta lite kläder sen hem till filip igen. Imorgon ska jag inte jobba så förhoppningsvis är jag betydligt mer social mot han ikväll. Haha. Men var mysigt att bara få sova bredvid han iaf. Ska plugga en hel del ikväll också innan jag drar över mig mys-sofhie. Nä, nu ser jag inte tangenterna längre. Tåget kommer snart så får avsluta detta nu.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0