Koffaintabletter!

Jag är redo för sängen nu. Nu ska jag bara bli trött också. Sitter och kollar på SATC avsnitt på trean. Helt underbart program. Jag och Helena kom fram till igår att vi inte riktigt har någon bästa vän. Eller iaf inte jag, inte längre. Jag har många nära vänner. Några som jag umgås mycket med några jag umgås mindre med men alla helt underbara eller ja mer eller mindre. haha. Men några har trillat bort och vissa har kommit fram mer under senare dar. Vissa saknar jag, vissa tänker jag inte på längre. Man förändras, har olika ambitioner i livet och prioriterar olika. Det är roligt att se hur olik man kan vara sin förredetta bästa vän idag... eller roligt och roligt mer kanske tråkigt ibland, givande ibland. Hum... aja, sånna här serier gör mig bara förvirrad och fundersam. NU KALLAR SÄNGEN! Imorgon blir det nog koffaintabletter som gäller!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0