Kvällen igår var helt ok. Jag smällde dock...

dsc00536 (MMS)

Kvällen igår var helt ok. Jag smällde dock helt för mycket pengar. Dumma dumma sofhie. Nu sitter jag på tåget på väg hem. Är helt slut, ser ut som fan och börjar lämna att en cola hade suttit jävligt fint nu. Vi var både i kristianstad och i hässleholm igår. Jag hade den lilla handväskan med mig. Haha. Det vill säga min bag. Jävla klumpig handväska får jag ju säga. Haha. Idag blir det mys med filip. Jag kommer dock inte vara så rolig kan jag tänka mig. Men men, sånt man får ta. Haha. Nä, nu ska jag stänga ögonen lite och invänta ramlösa station.


Ett öre för dina tankar
Postat av: Kajsa

Tack så mycket för igår :) Det är verklgien världens största smajl jag ligger inne med på bilden haha.. och en öl mellan brösten :P

2010-06-13 @ 12:49:35

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0