Postutdelning på Koppargården :O

Idag har varit en aktiv dag. Först jobbade jag på posten. Utdelning på Koppargården. Intressant det där. Efter det hem och äta sen ner till stan där jag träffade Malin. Nu är det bara någon vecka kvar tills hennes lilla flicka ska komma ut. Blev massa snack och gott att äta. Efter det blev det hem, byta om till tjockare tröja och sen hem vidare till Cammi. Blev ingen promenad, hon SOMNA!! Haha. Men blev lite skitsnack och massa snack om katter :D Nu är det inte långt kvar tills jag får mig söta Selma :) Ska bli så kul! Nu ska jag göra min lunchlåda till imorgon. Blir pannkakor. Imorgon blir det Fysiken. Funderar på om jag ska ta med mig träningskläder och träna lite imorgon efter jobb. Hum. Hade varit rätt nice faktiskt. Värt att fundera på faktiskt!
Saknar min underbara pojkvän också. Men imorgon ses vi. Då ska vi handla mat till midsommar :) Kommer bli kul till midsommar känner jag. Men stackarna får sitta och lyssna på mig när jag kommer prata om min nya katt :) haha. Men men, de får helt enkelt stå ut :P
Nä, nu matlåda! :)



Glömt? Nej. Gått vidare? Klart!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0