Selma, min bebis!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, uppdaterade er. Iaf ordentligt. Nedan ser ni bilder på min Selma. Selma fyllde 12 veckor igår. Och hon är helt underbar. Förutom då att hon väcker mig genom att trampa på mig och bita i mina tår klockan fem på morgonen. Haha men jag står ut. Jag får iaf sova på nätterna. haha. Hon är som en riktig bebis. Hon skriker när hon behöver kissa, hon skriker när hon behöver mat och hon skriker när hon behöver underhållas. Och mellan alla dessa grejer så sover hon. Haha. Min lilla bebis. Ångrar inte mitt val av katt alls.
Annars så har jag börjat jobba på posten nu. Går själv på rundan. Går åt helvete, eller ja det tar tid. Har inte sprungit i trappor innan. Har bara delat till villor, och det är stor skillnad. Man måste stanna upp och kolla namnen och en massa annat. Och varmt är det också. Haha men jag lär kanske gå ner några kilo till :P haha. För övrigt när vi ändå snackar om vikt så kan jag ju tala om att jag håller den vikten jag gick ner. Eller förlåt nu ljuger jag, jag har gått upp ett kilo, men det står jag ut med.
Idag var Cammi och Emma här. Mycket trevligt!
Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att selma också kommer sova! VARMT är här iaf!
Ha det gott!


Ett öre för dina tankar
Postat av: Madeleine

Så söt hon är!

2010-06-30 @ 10:23:11
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0