Söndagsstäd och söndagsmys? I LIKE

Som ni har sett på bilderna har jag spenderat morgonen med att skrubba väggarna på balkongen i morse och det blev ju faktiskt riktigt fint :) Nu ska jag plocka undan här hemma sen göra lite mat hade jag tänkt. Skulle egentligen äta hos mamma och pappa men de skulle äta senare och jag vill ju hem till Filip i tid idag. Vill bara bli klar med städandet och disken innan jag går. Här kan ju inte se ut hur som helst ifall rörmokaren ska komma imorgon och koppla min diskmaskin. Fast frågan är om man orkar diska eller om man ska vänta tills diskmaskinen är färdig ;) haha. nää jag får nog se till att diska.
Vet inte riktigt vad jag och Filip ska göra idag. Mysa iaf. Känner faktiskt inte för att göra något speciellt idag. Bara mysa, helst vill jag att det ska börja åska lite och regna och sen bara dra filten över sig och kolla på film. En perfekt söndag. Men men vi får se vad som händer när jag kommer dit.. Nu ska jag skärpa till mig igen och städa och sen bege mig till Filip!



Puss på dig :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0