Studentveckan

Godmorgon. Igår blev en väldigt sen kväll/natt/morgon. Satt i telefon till klockan tjugo i fyra i natt. Och sen vaknade jag klockan åtta! Så jag är lite sliten faktiskt. Gick dock inte upp förrän typ tio. Men från det att jag gick upp har jag hunnit äta frukost, prata med mamma, pratat med chefen på Posten och sen ringde någon från Fredriksdalskolan i Helsingborg och fråga om jag ville komma in och jobba imorgon och den 16 tror jag det var. Plus att chefen på Posten fråga om jag ville hjälpa till veckan 34 också. Så jag tror jag klarar mig nu :) Jag får in pengar från alla dess olika håll. Dessutom ringde dem i veckan från någon skola som heter Svalan eller något. Hon ville att jag skulle komma in och jobba TVÅ TIMMAR! Men det tackade jag faktiskt nej till. Jag åker ju inte in för två timmar liksom. Så dem kommer nog inte ringa igen. Haha. men men. Känns faktiskt rätt skönt att Fredriksdal ringde idag. Det betyder att Drottninghög har tipsat om mig typ. :D Inte helt fel ju.
Idag ska jag snart först hem till mamma och äta. Efter det ska jag ner i stan och byta min bh då där var hål i den. Sen ska jag jobba på fysiken, efter det ska jag träffa Emma och ta en cider eller något i stan. Så blir en aktiv dag idag också. OCh imorgon ska jag först till doktorn sen ska jag ju kanske jobba i hbg, om jag inte ska jobba i hbg så ska jag träffa Helena och sen ska jag på student, min kusin Jespers student och sen ska jag och Filip hem och sova. Lördagen blir det att försöka att inte vara bakis för att sen ta sig till Kristianstad för att fira Kajsas 21 årsdag :) Blir spa och tjejsnack lite vin och cider :) Mys! Sen om det blir utgång eller ej vet jag inte än. Återstår ju att se.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra vid mig!

Ha en trevligt helg om jag inte hinner skriva nått mer..

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0