En vecka med många häldelser!

Så, nu har jag åter igen fått ro att stanna upp lite och skriva ett inlägg här. Igår skrev jag ett långt inlägg från mobilen men det ville inte fungera igår. Skickade det tre gånger men inget hände. Och när jag kom hem efter en lång dag så orkade jag inte skriva något. Men igår var en skön och social dag. Började med att jag och mamma åkte och handlade till min blivande katt Selma. Köpte resväska, leksaker, mat, sand, mat-/vattenskålar, en extra låda som jag ska ha hos Filip, en klös-/klätterställning och lite godis som hon ska få gotta sig på :) Så nu hoppas jag att min katt ska trivas bra hos mig. Mamma ska dessutom handla ett litet krypin till henne och en mysfilt :) Sen sa hon att jag inte behövde köpa så många leksaker för det kommer hon ändå göra:P haha snälla mamma:D
Efter det åkter jag hem och monterade ihop ställningen och sen åkte jag med tåg till Malmö. Och i Malmö bor ju Helena så det var henne jag besökte. Massa skitsnack, pastasallad, glass, popcorn och Sex and the City avsnitt. Mycket trevligt. Var ett tag sedan vi umgicks utan att festa och det var skönt. Det var kul :) Dock blev hemresan jävligt knas. Gick ner för att ta bussen till stationen, bussen är försenad och jag messar med Helena och Filip samtidigt. Skickar till båda att jag nog kommer missa tåget. Helena svarar att 132 går från Värnhem 21.37 eller något sånt. Precis när hon skickar det har vi stannat på Värnhem och jag springer ut snabbt precis innan dörrarna stängs. Två sekunder senare får jag utterligare ett sms där det står att den bara gick till Lödde. Brum brum och där susade bussen mot stationen förbi mig. Haha. Men jag fick ju hoppa på bussen till lödde och skickade och fråga Filip snällt om han kunde komma och hämta mig. Och det gjorde han. Underbar pojkvän man ha :) Så halv elva hämtade han mig och vi åkte hem till mig och somnade gott. Kommer inte träffa han så mycket denna veckan. Jobbar kväll och sen har jag bestämt med kompisar och så. Men till helgen syns vi igen :) Myys! Vi har även bestämt var vi ska fira midsommar någonstans. Blir hos Therese med Adawi och andra. Kommer bli trevligt tror jag :) Jag längtar mest till sillen. Haha och nypotatisen såklart :P
Livet känns underbart just nu, det börjar rätta upp sig liksom. Eller börjar och börjar, det började rätta upp sig för ett tag sedan men nu är det snart som vanligt igen. Och det är så jävla skönt! :) Det gillas! Skarpt!

Idag har varit en kort jobbedag. Jobbade i Helsingborg mellan 12-17 sen åkte jag hem till mamma och pappa. Jag och mamma fika och kolla på den nya Wallander. Mycket bra! Och imorgon blir det jobba i Helsingborg igen mellan 8-17 och sen hem, äta och handla vin och sen hem till Hanna och dricka lite vin och snacka skit :) Kommer bli så trevligt :D Längtar!
Nu ska jag äta lite, kolla klart på trean och sen gå och lägga mig!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0