Dagens att göra lista:

  • Jobba två timmar
  • Handla hem mat och dryck för ikväll och imorgon
  • Städa
  • Balkongen ska göras vid (Nä jag har inte gjort det än)
  • Baka chokladtårtan som ska ätas imorgon
  • Försöka hinna ner på gymmet
  • Mysa i soffan!

I morse ringde min lur och det var Anna från förskolan jag vikarierar på. "Hej! Vill du komma in och jobba mellan 9-16-30?" KLART JAG VILL!! MEN jag kunde ju inte för jag ska ju jobba TVÅ FUCKING JÄVLA TIMMAR(!!!) PÅ GYMMET! Efter att jag hade lagt på luren kunde jag inte somna. Hatar att säga nej till dem för det är ju där jag vill jobba. Åhh! Så jaa jag är lite småirriterad idag faktiskt. Å andra sidan hade jag inte hunnit med allt jag ska idag om jag skulle jobbat där men å andra sidan så är det PENGAR och jag behöver alla pengar jag kan få nu! Paniken för sommaren kryper under skinnet på min nu. Jag försöker intala mig att det lööööser sig! Så det hoppas jag! SUCK.

Nu ska jag skriva handlelista och sen gå ner till jobb i TVÅ TIMMAR!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0