Du kryper under mitt skinn!

Har inget roligt alls att bjuda på idag. Min dag har inte varit särskillt rolig, förutom att jag tränade med Hanna lite idag och nu ikväll kom Emma hit och drack te, åt scones (vet ej hur det stavas) och kolla Gray´s . Så lite skratt fick jag senare under dagen. Mer har jag inte att säga.
Skola imorgon, sen jobb :(
Fick reda på idag att jag ska jobba två timmar på fredag också. Inget kul att komma in för två timmar men det är iaf lite extra penga. LITE extra penga.
Sängen kallar väl antar jag. Inte sådär jätte trött egentligen men måste ju sova i tid denna gången. Måste upp i tid!
God natt alla!




                                                                                                              Det kryper under mitt skinn!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0