Fotbollsträningen!

Då var utomhusträningen också avklarad. Fortfarande en jävla träningsvärk i bena, spagetti ben! Och rumpan ska vi ju inte snacka om. Shiiiit! Men men, det ska väl kännas att man tränar, eller hur? Imorgon hinner jag nog inte träna, annars hade jag ställt mig på bandet imorgon, för fyyyy vad jag inte har kondis jämfört med damerna asså. Orkar ju knappt något. Där fick jag för mitt rökande! Men slut på det nu! HELT, inte ens till fest längre. Punkt slut!
Fick tyvärr gå av idag, 15 min innan träningen var slut. Har inte haft skorna på mig på två år och det kändes verkligen. Min tå lär vara blå imorgon och skoskaven lär göra ont, dock bara på en fot.. hum.. men är det inte så att den ena foten är större än den andra? Aja, ska prova med att blöta ner skorna igen och gå runder med dem.. En annan sak som faktiskt bekymrar mig lite är mitt knä, fick lite ont efter träningen. Jag har ju dock alltid varit den som stått ut och inte brytt mig men faan jag pallar inte sånt igen. Aja, finns inte så mycket att göra, för ont i knäet lär jag ha alltid. haha, jag gnäller för att jag har ont i mitt knä och jag går av planen för att jag inte kunde springa på grund av min onda tå? hum.. MES! haha! Missar torsdagens träning tyvärr :( Jobbar ju till 21 och inte alls lönt att komma på träningen för 30 min. haha. Så har sagt det att jag ska fortsätta gymma. För efter nästa vecka ska vi sluta med inomhusträningen och då kan jag bara träna fotboll en gång i veckan. Så MÅSTE gymma. Vilket jag gör med Hanna jue :)

Nä, nu kallar sängen. Blir skolan imorgon och sen ska jag jobba extra :( suck. Blev inget te med Emma och Cammi idag och imorgon skulle jag hem till Emma och kolla Grays men blir inte det heller :( Men på löööööördag :) Då ska jag vara social igen :)

God natt alla!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0