Fotbollsträningen!

Första fotbollsträningen på två år är avklarad och jag är beredd att gå i graven. Jag valde ju den bästa dagen att börja på också, fysträningen. Tackar för den!! Och innan vi börjar så kommer jag ihåg att tränaren sa att "Idag tar vi det lugnt" och Evelina vänder sig om till mig och säger "Ja då har du tur" VAA?? TUUUR? HELVETE HELLER! Eller kanske ändå, men hur fan är då den jobbiga träningen kan ju jag undra. Haha, jaja det var kul att träffa gammalt folk igen. Dem man spelat med när man spela i Häljarp. Mindre roligt att spela fotboll dock. Spelarna i Wormo måste ha asgarvat inombords. Haha. Men nu ska jag duscha och jag undrar om jag verkligen vågar gå och lägga mig att sova. Tänk om jag inte kommer upp från sängen imorgon? Vaa?? haha. Önska mig lycka till!

Sammanfattning: Kul att vara igång med fotbollen ändå trots allt :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0